۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۸:۴۷

در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال/

در دقیقه 90 پاسی ها 9 امتیازی شدند/ تبلیغات بدون دوربین

در دقیقه 90 پاسی ها 9 امتیازی شدند/ تبلیغات بدون دوربین

همدان – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پاس همدان در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال میزبان شهرداری بندرعباس بود که موفق شد با گل دقیقه 90 از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پاس همدان عصر سه شنبه در سومین دیدار خود در لیگ دسته اول در یک دیدار خانگی در ورزشگاه قدس و در مقابل نزدیک به یک هزار تماشاگر خود موفق شد با گل دقیقه 90 کاپیتان خود از سد شهرداری بندرعباس بگذرد و سومین برد متوالی خود را در لیگ دسته اول کسب کند.

در این دیدار پاسی ها با لباس اول خود سبز به میدان آمده بودند و در ابتدای بازی پاسی ها با بنری هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفتند.

حضور سرمربی سابق الوند همدان عبدالرحیم خرمزی بر روی نیمکت شهرداری بندرعباس نیز از حاشیه های این بازی بود.

با وجود اینکه از ورود دوربین های صدا و سیما و دوربین خبری به علت دستور رئیس فدراسیون فوتبال به ورزشگاه ممانعت به عمل آمده بود (این موضوع مربوط به تمامی مسابقات فوتبال است) اما تبلیغات دور زمین بسیار به چشم می زد.

در نیمه اول داور 2 دقیقه وقت اضافه گرفت که پس از گذشت ثانیه هایی سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد که سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پاس همدان به این موضوع اعتراض کردند.

بازیکنان شهرداری بندرعباس در هر صحنه ای خود را به زمین انداخته و وقت را تلف می کردند که این موضوع باعث مشاجره بین بازیکنان شد.

به علت ریزش باران چمن ورزشگاه لغزنده شده بود و بازیکنان در صحنه های به علت همین لغزندگی تعادل خود را از دست می دادند که در نحوه بازی دو تیم تاثیر منفی گذاشته بود.

پاسی ها در نیمه دوم روی به بازی هوایی آوردند که در دقیقه 90 بر روی یکی از این ارسال ها توسط کاپیتان خود محمدصادق کرمی به گل رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در پایان بازی از انجام مصاحبه خودداری کرد.

با این برد تیم فوتبال پاس همدان با 9 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر پس از مس رفسنجان در رده دوم جدول گروه دوم قرار گرفت.

بازی هفته چهارم پاس چهارشنبه 7 آبان در مشهد مقابل سیاه جامگان برگزار می شود.

کد خبر 2393855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha